Advies voor autobedrijven

Een frisse blik op uw autobedrijf? Waarom wachten? Dit loont altijd! Zit u wel eens in een restaurant en ziet u meteen wat er beter kan? Deze "blindheid" komt vaak voor bij eigenaren en is heel normaal. Juist daarom nodig ik u uit om u open te stellen voor een kennismaking. Na jarenlange ervaring van onder tot boven weet ik waar ik op moet letten.

Ik "scan" uw bedrijf op wel 10 onderdelen

Mijn ervaring helpt u voorruit.

U ontvangt een compleet rapport met adviespunten

Intake

Bij de intake maken we kennis met elkaar en met uw bedrijf. In dit gesprek verzamel ik waardevolle informatie die niet online te vinden is, zodat ik een beter inzicht krijg in de werking van uw bedrijf.

Bedrijfsscan

Tijdens de scan duik ik in diverse onderdelen van uw bedrijf en zoek ik naar kansen voor verbetering. Het doel is om zowel de doorlooptijd als het rendement te verbeteren. Wie wil er nu niet efficiënter werken?

Presentatie

Om de bedrijfsanalyse te verduidelijken, nemen we deze samen door. Zo kan ik eventuele vragen beantwoorden en waar nodig extra hulp bieden. Uiteraard is alles gedetailleerd vastgelegd, zodat u later op de informatie kunt terugvallen.

Uw bedrijf laten beoordelen voor waardevolle verbeterpunten

Herkenbaar: Zit u wel eens in een restaurant en merkt u direct wat er beter kan? Deze “blindheid” is voor veel ondernemers heel normaal. Juist daarom nodig ik u uit voor een kennismaking. Na jarenlange ervaring in de automotive sector – van stagiair tot commercieel directeur – weet ik precies waar ik op moet letten en wil ik mijn kennis niet alleen met één bedrijf delen, maar ook met u! Ik zoek graag naar mogelijkheden voor verbetering. Soms zijn deze kansen voor de hand liggend, maar zie je ze simpelweg niet meer.

 

Offline analyse van uw autobedrijf: Samen zoeken we naar kansen voor verbetering

Om het offline gedeelte van uw autobedrijf te beoordelen, gaan we samen in gesprek over verschillende aspecten. We behandelen belangrijke onderwerpen zoals prijsbeleid, de kracht van uw bedrijf, de portalen die u gebruikt, en het voorraadbeheer.

Online analyse van uw autobedrijf: kritisch onder de loep

Het online gedeelte kan ik zelfstandig uitvoeren. Hier komt onder andere de website, advertenties, portalen, en marketing aan bod. Stuk voor stuk neem ik ze kritisch door en kijk ik door de bril van een klant.

Per onderdeel verzamel ik alle informatie in een werkmap, inclusief waarnemingen, voorbeelden, advies en locatie (URL). Op deze manier krijgt u heldere voorbeelden en kunt u de zaken hervormen. Maar veel belangrijker is dat u zelf ook anders gaat denken en uw algehele presentatie zult verbeteren.

Neem vrijblijvend contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan